חוף הזהב מרגיש כמו מקום שקל מאוד להישאר בו כמה שעות בלי לשים לב. יש פה חול נעים, מים רדודים וצל טבעי מהעצים בחלקים מסוימים, וזה עובד טוב במיוחד למשפחות עם ילדים וגם למי שמחפש ים רגוע בלי יותר מדי בלגן.
בפועל היה כיף ונוח להעביר כאן יום שלם, עם בר חוף שמגיש קפה, משהו קטן לאכול ואווירה קלילה ברקע. יש חניה יחסית קרובה והגישה פשוטה, ואם מגיעים עם ילדים שווה לבחור אזור עם צל טבעי כי המים עצמם ממש ידידותיים והכניסה לים נוחה.