המסעדה יושבת ממש על קו המים באוויה, וזה כל הקסם שלה. יושבים קרוב לים, שומעים את הגלים, והאווירה פשוטה, נעימה ולא מתאמצת, כזאת שמתאימה לזוגות, למשפחות וגם למי שמחפש ארוחה רגועה עם נוף פתוח.
האוכל הולך על טעמים יווניים ים תיכוניים עם דגש על דגים, אנשובי ומנות מקומיות שמרגישות טריות ולא מסובכות. השירות חם ואדיב, יש מנות שמתאימות לחלוקה עם ילדים, והמחירים נחשבים הוגנים יחסית למיקום, רק שווה להגיע לקראת השקיעה אם רוצים ליהנות מהחוויה הכי יפה.